Jak pogodzić warsztaty, indywidualne konsultacje z mentorami, swobodną zabawę i odpoczynek? To zadanie wcale nie tak trudne jeśli zaplanujemy i zorganizujemy dzień. Nie oznacza to braku elastyczności – wszak “zmiana planów świadczy o ciągłości dowodzenia”. Ale plan jak i inne ramy pozwala poczuć się bezpiecznie i wejść w rytm.
Rytm dnia
| 8:00 – 10:00 | Przyjazd dzieci do szkoły, swobodna zabawa, konsultacje indywidualne |
| 10:00 – 11:00 | Zajęcia wiedzowe |
| 11:00 – 12:00 | Swobodna zabawa, praca własna |
| 12:00 – 13:00 | Zajęcia “podstawowe umiejętności” / w piątki: zebranie szkolnej społeczności |
| 13:00 – 13:30 | Swobodna zabawa, przygotowanie do obiadu |
| 13:30 – 14:00 | obiad |
| 14:00 – 15:00 | swobodna zabawa, sprzątanie po obiedzie |
| 15:00 – 16:00 | zajęcia hobbistyczne |
| 16:00 – 17:00 | swobodna zabawa, konsultacje indywidualne, powroty do domów, zamkniecie szkoły |
