Jak pogodzić warsztaty, indywidualne konsultacje z mentorami, swobodną zabawę i odpoczynek? To zadanie wcale nie tak trudne jeśli zaplanujemy i zorganizujemy dzień. Nie oznacza to braku elastyczności – wszak “zmiana planów świadczy o ciągłości dowodzenia”. Ale plan jak i inne ramy pozwala poczuć się bezpiecznie i wejść w rytm.
Rytm dnia
8:00 – 10:00 | Przyjazd dzieci do szkoły, swobodna zabawa, konsultacje indywidualne |
10:00 – 11:00 | Zajęcia wiedzowe |
11:00 – 12:00 | Swobodna zabawa, praca własna |
12:00 – 13:00 | Zajęcia “podstawowe umiejętności” / w piątki: zebranie szkolnej społeczności |
13:00 – 13:30 | Swobodna zabawa, przygotowanie do obiadu |
13:30 – 14:00 | obiad |
14:00 – 15:00 | swobodna zabawa, sprzątanie po obiedzie |
15:00 – 16:00 | zajęcia hobbistyczne |
16:00 – 17:00 | swobodna zabawa, konsultacje indywidualne, powroty do domów, zamkniecie szkoły |